Apr 24, 2011

Akak-akak Benl di Gombak

Kak,ajar saya bahasa orang puteh kak? dah lama x belajar ni. Nerd giler rase.. haha. Akak pun cakap orait ajew. Kalau nak belajar mesti ade upah ye. Skill lama dah tu. Ku kenal akak-akak ni masa time masuk gombak sebab diorang member kepada abang kami,Nabil. Kalau nak pegi makan mesti ajak kami. Sewa kereta kejap,pastu teros gerak. Sewa kereta je,x mampu lagi nak beli BMW. haha.

Nama saya Wada'ah,teman-teman paanggil da'ah je. Awk?
Saya pulak Nas,member-member panggil Ayu je. cmane tu?
Besar gilor air ko Bil. Larat ke tuh nak habiskan?
Ini cik Milin kami. Senyum sampai tersimpul-simpul bahasa.

Sebenarnya,banyak je kita kenal kawan ini dari member kepada member kan. Kalau tak,macamana kita kita boleh ade kawan yang ramai. Berkawan tiada hadnya,cuma ada batas sahaja. Batas ape plak ni? Yang dimaksudkan batas pergaulan lah. Itu pun buat-buat tanye. Jadi,sayangilah teman-teman anda ye.

P/S : Hari last makan untuk sem lepas.



Suka tak ? tekan je like kat bawah ni ^^

10 3 menconteng:

amiey.N said...

takde gambar yg lagi comel ke adek? buruk laaaaa. aaaaa, jatuh saham T__T

* sem depan kakak ajar speaking okay :)

Oppa Kudin Nz said...

Amiey : xde dh kak..yg ni je ade..kamera kite rosak..kene cari yg baru nt ni..ajar ye,jgn x ajar plak..hehe

SITOT said...

no pain no gain ! hahahah

Oppa Kudin Nz said...

sitot : never cry..haha

Syuk Chen said...

hahaha.. blogwalking here..=)

Oppa Kudin Nz said...

@Syuk Chen :

dipersilakan..mekasih sudi datang. :)

nelly said...

comel2 dorang .kem salam ya ..^_^

Oppa Kudin Nz said...

@nelly:
InsyaAllah..kalau jupe nanti... :)

hafiz hafizol said...

kim salam yg comel 2 .. haha.. yea3.. yg 2 lah.. haha

Oppa Kudin Nz said...

@Hafiz hafizul:
ow,ko nak ngorat ek..mane bole..haha