Sep 12, 2011

Nak pergi kelas ke taknak arini.. Tak ready lagi.





Aduh,tension betol arini.. Bangun pagi je dah ingat yang aku ade kelas arini.. OMG !! mana tak tekanan perasaan kan.. Yela,time cuti best je dapat tidur lama-lama agi.. lepas subuh,sambung je tidur balik.. macam biasa,tengahari baru lah reti nak bangon.. standard bujang + teruna la kan.. membebel mak lau bangun lewat-lewat kalau duk kat umah.. heeeeeeeeeeeee..

Kelmarin naik bas je nak balik UIA sebab takde orang nak hantarkan.. parent aku dua-dua kerja.. kat terengganu kn ari ahad kerja.. jangan buat tak ingat camtu.. aku mintak tolong member aku untuk hantar aku ke stesen bas.. takde sape dapat hantarkan,mintak tolong member-member jela..

Sampai kat stesen bas lebih kurang 10 minit agi nak kol 11a.m.. tiket aku kol 11.. tunggu-tunggu ade banyak jugak bas sampai.. tapi bila pengumuman dibuat,bas tuh untuk tiket kol 10.45a.m punyer.. bukan bas aku tuh.. menyirap betul.. malas la nak tunggu lama-lama lagi.. aku punyalah tunggu-tunggu.. dah kol 11.30 lebih ni,mana bas tak sampai-sampai pun.. pergilah tanye kat kaunter,bas kol 11 takde datang lagi ke? dia cakap belom lagi.. tunggu lagi lah nampaknya.. lepak-lepak dulu dalam kol 12 camtu bas baru datang.. mak aii.. lambat lagi takpe nak datang kan.. buat orang naik hangin je tunggu lama-lama.. nak sampai kol brape kalau gerak dah kol 12 lebih ni.. dengan muke bengang ni,aku pun pergilah naik bas dengan perasaan rela hati tu..

Betol-betol marah ni,muka siyes..

Perjalanan 5,6 jam jugak dari Dungun,Terengganu ke stesen Putra,KL.. dalam kol 6 lebih sket-sket kot aku sampai kat Putra.. sampai ape lagi,call member la suh datang ambik.. hehe.. ala,member aku yang aku selalu tumpangkan motor aku kat umah dia.. ok je mintak tolong dengan dia.. agipun,aku nak ambik motor jugak nak buat balik ke UIA..

Aku ingat nak balik semalam je ke hostel.. ambik motor teros gerak balik.. tapi biler tanya member aku yang datang ambik tuh,"ko nak balik bila syafiq?".. dia cakap besok pagi.. aku pun orait jela.. teros cakap nak follow dia balik besok pagi.. malas jugak nak pergi awal-awal ni.. mood bercuti masih ade.. haha.. parent dia ok je,spoting habis.. dah selalu pun pergi rumah dia,jadi takde hal sangat lah kn.. papepun,Selamat kembali semestar baru.. Gombak,here i come.. !! ^^





Nota kaki : but I still miz my mom & Dad.. miz my HOME sweet home..
Suka tak ? tekan je like kat bawah ni ^^

12 3 menconteng:

merahitujambu said...

kalau sy dulu belajar dr kl ke kelantan..awok pulak dtg sini...heheheh..belajar rajin2 ok

siti kektus said...

lama tu menunggu. trafic jam kot. hehehe ;p

farah izwani said...

sabau je lah tunggu bas lelama kan.
untung bas masih tak gerak.
wa dulu tunggu punya lama, rupenye dah kena tinggal bas. sobsob.

Farida Amira said...

eleh gombak sejengkal je dengan rumah saya, hikhik. ;D

Eazy Izzuddin said...

selamat dtg ke Gombak...
yeah bole lepak hehe..
eh dungun ke..
rumah uncle kat Paka xD

Izzani Zulkifle said...

weh, blog kau lawa. serious :D

btw, all the best lah kay utk sem 2 nie. semoga berjaya.

Oppa Kudin Nz said...

@merahitujambu :

terbalik la nampaknye kite kn..
ok la tu,berhijrah..hehehe :)

Oppa Kudin Nz said...

@siti kektus :

xtao lah tu..driver xde kot..
jalan x jem kot..

Oppa Kudin Nz said...

@farah izwani :

nasib baik jugk lah..
dah berapa kali tanye kat kaunter tu..
kene tinggal bas dh biasa la tu...haha =P

Oppa Kudin Nz said...

@Farida Amira :

umah kat gombak ke..
kat mane tuu..nk pegi ni..heheehe :)

Oppa Kudin Nz said...

@Eazy Izzuddin :

uncle pon kat gombak jugk?
owh,pake je..senang sgt la nk pegi sane..

Oppa Kudin Nz said...

@Izzani Zulkifle :

thanx bnyk2..
ko lah peminat setia aku..hehe
insyaAllah..do ur best jugk !! :D