Oct 26, 2012

Salam AidilAdha





Selamat menyambut Hari Raya AidilAdha. Seperti biasa tiap-tiap tahun kena bangun awal pagi untuk pergi sembahyang raya. Bangun awal sempat la untuk pergi sembahyang raya. Bangun lambat bye-bye saja la jawabnya. Hehe. Lepas sembahyang raya,pergi tengok orang sembelih lembu kejap. Kesian kat lembu-lembu hari ini diorang kena sembelih. 


Lepas balik je sembahyang dan tengok orang sembelih lembu,kita pon balik jela. Perut dah berbunyi. Masa untuk makan ler pula. Ini dia menu yang masak untuk hari ini. Nasi minyak,gulai ayam,ketupat dan rendang ayam. Simple-simple je. Nak kata special takdela sangat. Janji perut lapar kita baham je. Haha


+


+


+


=







Suka tak ? tekan je like kat bawah ni ^^

3 3 menconteng:

Miss Honeys Hasdi said...

ensem lah abg ni.. nk ngorat boley?? muehehe :p

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT. Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

wisata bakti alam said...

kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT. Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
ditunggu kunjungan baliknya yaa :)