Nov 26, 2010

Kene tag by Wani =)

1. apa benda paling penting dalam hidup anda? 
- family :)
- kawankawan
- hp
- duet
- transport

2. benda terakhir korang beli pakai duit sendiri?
- bli ape ek??bli bj rasenye :) hee

3. dimana tempat perkahwinan dan apa tema perkahwinan korang?
- kat umah je seng :) hee . . tema? xtao ag,ikot mak ayah jew.. :)

4. adakah korang sedang bercinta sekarang?
- xpon..single is double :)

5. berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?
- sampai bler tuu??calon pon xde xbole nk kate ape r..sy syg mk ayah sy..hehe :)

6. novel/buku/majalah terakhir yang korang beli?
- tak penah bli majalah pon . . hehe!

7. antara mak ayah korang, yang mana korang lebih mesra?
- aku lbey mesra dgn mak :) sebb lau kemane2 mesti ngan mak . . hehe

8. namakan orang yang betul-betul korang nak jumpa dalam hidup korang?
 - rmai sgt la . . xtersebut rasenye . .  hurmm

9. adakah korang basuh baju korang sendiri?
- a'ah . . kat hostel basuh sendiri jew . . lau ade duet syiling bole r dobi . . =)

10. di manakah tempat yang betul-betul korang nak pergi?
 - iceland :) kat mane tuu?? . . tp nk gi korea . . heeee


11. pilih salah satu, peluk atau cium?
- duadua xnak . . sebb br pas mkn petai . . hee :)

12. beritahu 3 benda tentang orang yang tag anda?
- name die Syazwanie Zulkefle
- dy kawan aku yg sempoi sgt :) best jd kwn dy!
- dy suda berpunya :)

13. 5 lagu yang korang suka and selalu dengar? 
- dipenjara janji
- billionare
- fullhouse
- yesterday
- isabella

14. 5 blogger yang dipertanggungjawabkan untuk jawab tag ini ?
- miz.millyna
- farishah
- ipang
- fazumi
- cekmet

Suka tak ? tekan je like kat bawah ni ^^

6 3 menconteng:

miz.millyna said...

kna jwb ek..?? wajib ek..??

Kudin Nz said...

kene2..pat..haha

CIK SYAZ said...

gud boy! aha
tengs la jawab :)

Kudin Nz said...

kene la jawb dr bff kn..haha

iRfAn mSw said...

wajib ke...haha

Kudin Nz said...

jawab r brader..huhu